Producenci

i-Leasing szybki leasing przez internet

i-Raty zakupy na raty przez internet

GFmod na wystawach AudioSHOW 0
GFmod na wystawach AudioSHOW

 

 AUDIO VIDEO SHOW 2018

 

Audio Show 2018 - Erzetich , Cable 4 , GFmod Audio Research

 

Piotr Ryka , wzmacniacze i słuchawki Erzetich, GFmod, Audio Show 2018

 

 

AUDIO VIDEO SHOW 2016

 

Zingali  na Audio Show

kolumny tubowe Zingali na Audio Show

 Kolumny Zingali Client Evo z elektroniką Amare Musica i kondycjonery Entreq Powerus i Tellus Silver

 

 

 AUDIO VIDEO SHOW 2015

 

Destination Audio i GFmod na AydioShow 2015

Tuby i elektronika Destination Audio wraz z zasilaniem i okablowaniem sygnałowym GFmod / Entreq
-Audio Video Show 2015 - Stadion Narodowy w Warszawie

 

Galeria zdjęć:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.896731267061851.1073741839.258963870838597&type=3

 

 

 

Recenzje prasowe:

nagroda BEST OF THE BEST - Audio Video Show 2015

"Nie był to jednak jedyny bezbłędny system z plikami w roli głównej - Destination Audio to maleńka, polska firma „butikowa”. Dźwięk, jaki usłyszałem z jej kolumn tubowych był wybitny. Głos Niemena, który znam przecież na wylot, był niesamowicie naturalny. Dociążona niska średnica niczego nie psuła, a tylko dodawała całości realizmu. To była ogromna przyjemność!
Kolumny tubowe, z drewnianą tubą średniotonową firmy Destination Audio. W uzyskaniu tego efektu pomogła firmowa elektronika z końcówkami na lampach 45 (1,5 W na kanał!), a także – może przede wszystkim – okablowanie oraz kondycjonery firmy Entreq. Dużo drewna, lampy i fantastyczny efekt."

http://highfidelity.pl/@main-2596&lang=

 

"Kolejnym polskim i równie miłym akcentem okazały się potężne tuby Destination Audio napędzane 1,5W, nie, to nie pomyłka – słownie półtorawatowymi końcówkami mocy opartymi na lampach 45 oferowały dźwięk niezwykle atrakcyjny, wciągający i … niezaprzeczalnie „zrobiony”. Jednak w owym „zrobieniu” czuć było pomysł, spójność i to się po prostu nie tylko mogło podobać, ale się podobało. Szanse, by załapać się na jakąś sensowna miejscówkę graniczyły z cudem a że grano z plików, więc i przerw „technicznych” na żonglerkę nośnikami nie odnotowałem. Pikanterii prezentacjom dodawało okablowanie i akcesoria prądowe szwedzkiej marki Entreq dystrybuowane przez GFmod Audio Research.

http://soundrebels.com/artykuly/reportaze/item/695-avs2015

 

"Tuż obok kolejna polska marka, niezwykle ciekawa i osobliwa. Wielu już wcześniej zwracało uwagę na znakomitość oferowanego tam brzmienia, a chodzi o Destination Audio, wspierane przez okablowanie Entreqa. Wspólny pokój Destination i GFmod był niewątpliwie jednym z ciekawszych na całym AVS, co o tyle jest dziwne, że tworzące go firmy są nietypowe. Tajemniczy szwedzki Entreq, nie zdradzający tajników swojej produkcji, i jeszcze osobliwsze polskie Destination Audio, działające właściwie poza rynkiem – tworzące całe tory wyłącznie pod indywidualne zamówienia pozyskiwane metodą z ust do ust. Ktoś ma, inny u niego usłyszał – i też mieć pragnie. A nie jest to pragnienie łatwe do spełnienia, bo same głośniki kosztują 150 tysięcy.

Wyglądają niepospolicie, z hornami zwanymi „wielką dupą” (bądź jeszcze ordynarniej); są trójdrożne: drewniana tuba mid, super tweeter i 16-calowy niskotonowiec, waga łączna 180 kg/sztuka; natychmiast rozpoznawalne i zajmują sporo miejsca. Stać za to mogą w samym kącie i nic a nic im to nie szkodzi, a tworzą komplet z przetwornikiem, przedwzmacniaczem i końcówkami 2 x 1,5 W na lampach 45ʼ – co wszystko jest lampowe i pochodzi od samego Destination. Źródłem były tym razem pliki, a okablowanie to Entreq Challanger oraz Atlantis (USB) z separowaniem transformatorowym Magic Box (polski prototyp) i kondycjonerem Entreq Powerus Challanger + Entreq Tellus Silver."

http://hifiphilosophy.com/relacja-audio-video-show-2015-stadion-narodowy-cz-i/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AUDIOSHOW 2014

 

 

GFmod na AudioShow 2014

http://www.audiostereo.pl/audio-show-8-9112014_114467.html/page__view__findpost__p__3280747

http://soundrebels.com/artykuly/reportaze/item/464-audio-show-2014-cz-2

"GFmod Audio Research w tym roku przygotował niezwykle atrakcyjne zarówno pod względem wizualnym, jak i brzmieniowym połączenie intrygujących, krwistoczerwonych kolumn Zingali Home Monitor 2.8., serwera muzycznego Musika i wszelakiej maści akcesoriów i poprawiaczy brzmienia Entreq."

http://hifiphilosophy.com/relacja-gfmod-na-audio-show-2014/

"Akurat jakiś utwór się skończył i pojawiły się oklaski, a są one przeważnie dużo lepszym materiałem do porównań niż sama muzyka. Stopień odejścia od zlewania w jeden hałas, a w jego miejsce ukazanie wielu klaszczących z osobna dłoni, jak również widok sali z jej perspektywą i akustyką, to świetny probierz ocen. Bardzo często pisząc recenzje właśnie specjalnie oklasków słucham, gdyż bardzo są poznawczo przydatne. I te tutaj okazały się świetne, właśnie rozpisane ręce, z doskonałą perspektywą i ożywioną akustyką; dające silne poczucie bycia tam i uczestnictwa w czymś realnym."

 

 

http://www.audiostereo.pl/podlogowki-20-30-tys-wokale-jazzu-electro-16m2_128252.html/page__view__findpost__p__3881698

"Słyszałem te Zingali Monitor 2.8 - bardzo ciekawe brzmienie.
Szybkie / sprężysty mocny bas / dużo informacji na środku ale podanych w gładki sposób [ co zaskakuje bo z tubki ] / barwa - pastelowa ( ale to zależy od elektroniki)...
Na wysokie tony nie zwróciłem uwagi -  więc zszycie raczej musiało być [ zresztą tam nie ma czego szyć bo ciągnie jeden głośnik od 1500Hz do samej góry ] też dobre i wtopione w całość...
Wytwarzają dość potężny i obszerny  obraz muzyczny / taki rozmiar potrafi się udusić w 16 m2 - może się wszystko nakładać..będzie kocioł....i całkowity bałagan na scenie...
Niemniej jeżeli " zagrają " w Twoim metrażu ...to w większym będzie tylko lepiej / a istnieje taka możliwość - bo mają takie kapkę estradowe zacięcie i szybkie membrany..
Bas - refleks / umieszczony na spodzie kolumny może też w tym  znacząco pomóc..
Musisz to sprawdzić osobiście / wypożyczając..."

 

ALBUM ZDJĘCIOWY na Facebooku >>

 

 

 

 

 

AUDIOSHOW 2013

OPIS ZESTAWU NAGRODZONEGO ZA NAJLEPSZY DŹWIĘK

 GFmod na AudioSHow 2013

 

 

OPIS KONFIGURACJI SYSTEMU AUDIO:


Kolumny/ speakers: Zingali Twenty 1.2 Evo

Końcówka mocy/power amp: Burson Timekeeper

Preamp: Dayens Ecstasy IV Pre (transformatorowy)

DAC: M2Tech Vaughan GFmod

USB-SPDIF: M2Tech HiFace Evo GFmod  + M2Tech Evo Clock GFmod + M2Tech Evo Supply + kabel Entreq Atlantis USB

 

 

 

 

 

RECENZJE BRANŻOWE:

 

"Subtelność, zdecydowanie i urzekająca aparycja!

Włoskie kolumny Zingali Twenty Evo zostały zaprezentowane m.in. w towarzystwie elektroniki Calyxa, Bursona i M2Tech i był to świetny sposób, by roztoczyć pełnię ich możliwości. Wielka kultura, pewność siebie i ogłada w każdej sytuacji – nieczęsto trafiają się głośniki, które chciałoby się mieć obok siebie przez kilkanaście następnych lat mając pewność, że nigdy nie skłamią, nie zdradzą i nie zranią. "

-AudioLifistyle

http://audiolifestyle.blogspot.com/2013/11/audio-show-2013-najlepsze-systemy.html

 

"A teraz przyszła pora na system, w brzmieniu którego mógłbym zakochać się bez pamięci, lecz tego (przynajmniej na razie) nie zrobię, gdyż był nienaturalnie piękny, zbyt muzykalny. Był niczym wyborny Bourbon, który pieści kubki smakowe bogactwem aromatów i niuansów, by w przypadku przedawkowania, dnia następnego bezlitośnie miażdżyć nasz czerep parowym imadłem. Chodzi mi o system zaprezentowany przez GFmod Audio Research, w którym pierwsze skrzypce grały tubowe kolumny Zingali Twenty Evo. Brzmienie było ciemne niczym wrzosowy miód a jednocześnie czyste jak woda w z alpejskiego lodowca, bas był mięsisty a jednocześnie konturowy, jednak to wszystko miało w sobie jakiś niepokojący magnetyzm nakłaniający do pozostania w pokoju 602 na jeszcze kilka, kilkanaście minut, do końca wystawy. I w dodatku ta przestrzeń, przepiękne budowanie sceny również na wysokość. Idealne brzmienie, dla osób szukających wytchnienia i pięknego zwieńczenia swoich audiofilskich poszukiwań."
- SoundRebels


 http://soundrebels.com/artykuly/reportaze/item/194-audio-show-2013-cz-3

http://hifiphilosophy.com/?p=9144&page=2

 

Ludzie siedzieli i słuchali nawet na podłodze :)

Tłok na stoisku GFmod

 

OPIS KONFIGURACJI SYSTEMU AUDIO:


Kolumny/ speakers: Zingali Twenty 1.2 Evo

Końcówka mocy/power amp: Burson Timekeeper

Preamp: Dayens Ecstasy IV Pre (transformatorowy)

DAC: M2Tech Vaughan GFmod

USB-SPDIF: M2Tech HiFace Evo GFmod  + M2Tech Evo Clock GFmod + M2Tech Evo Supply + kabel Entreq Atlantis USB

 

 

 

OPINIE O SYSTEMIE GFmod z Zingali na AUDIOSHOW 2013
forum audiostereo.pl i audiohobby.pl


AudioTekne To był nienaturalny dźwięk. Duże podbarwienia, wypchnięta średnica. Trąbka w głowie a nie w przestrzeni. Tak nie gra muzyka. Nie da rady zagrać np. symfoniki.
Z tub dobrze zagrały tylko Zingali. Równo i pełnym zakresem. Reszta to podbarwione oszustwo. Ale rozumiem, że są amatorzy takiego typu dźwięku. To nie jest poprawny a tym bardziej najlepszy dźwięk.
http://www.audiostereo.pl/audio-tekne-high-end-to-za-malo_107011.html/page__view__findpost__p__2991389


Podpisuję się obiema rękami pod słowami Arka. Dla mnie Zingali było odkryciem, nie sądziłem że tuby mogą zagrać tak subtelnie i jednocześnie detalicznie. W tym sensie grało to bardziej kompletnie niż Audio Tekne. To ostatnie, owszem robi wrażenie, ale ja to oceniam jako zauroczenie odmiennością. Oczywiście, może się podobać, ale nie jest to system neutralny, więc nie może być referencją.
http://www.audiostereo.pl/audio-tekne-high-end-to-za-malo_107011.html/page__view__findpost__p__2991556


Chwila odsapniecia to napisze ze mnie zahipnotyzowal dzwiek w pokoju Zingali/Entreq.
Ta spojnosc, szybkosc,potega i organiczna gladkosc. Cos niesamowitego. Pokoj niezaduzy a ludzie nawet na podlodze przykucali zeby posluchac muzyki. No i ze to ze zwyklych plikow lecialo to niewiarygodne. Ktos z sali poprosil o fortepian. Jak to zagralo...
W pelni sie zgadzam z tym co Piotr Ryka napisal na swojej stronce "Brzmiało to jak potężny muzyczny miech, przy którym zwykła reprodukcja gra niczym papierowa, ze zrolowanej gazety sporządzona trąbka." Duze brawa za caly ten tor, bo byl naprawde swietnie zgrany!
http://www.audiostereo.pl/audio-show-09-10112013_106241.html/page__view__findpost__p__2993216


Zingali Twenty Evo rzeczywiście grały przepięknie i prawdę powiedziawszy liczę na to, że uda mi się wreszcie gdzieś posłuchać client evo
http://www.audiostereo.pl/audio-show-09-10112013_106241.html/page__view__findpost__p__2993271

No ale jak Roger miał je w dystrybucji i nawet grały na AS to niewielu się na nich poznało, a graja te paczki,że hej!

 

http://www.audiostereo.pl/audio-show-09-10112013_106241.html/page__view__findpost__p__2993277

Dłużej posłuchałem wczoraj Zingali. Grały dla mnie pierwszorzędnie. Zapewne dzięki moim myszom :)
http://www.audiostereo.pl/wysokoskuteczne-kolumny-hi-end_105462.html/page__view__findpost__p__2987774

 

Kolega dzwonił do mnie z pokoju GFmod i też był zafascynowany  kolumnami Zingali, myślał, że to są jakieś potwory, ale nie są duże, i mówił, że pięknie grały.
http://www.audiostereo.pl/wysokoskuteczne-kolumny-hi-end_105462.html/page__view__findpost__p__2987787

 


To ja widziałem to tak:
W stereo:
Zingali - wybitne.
Ardento + ich wzmaki - wybitne
Magnepan z Pliniusem - bardzo otwarty system, fajny
Lampizator - wypadł świetnie, wysoka kultura i intymność brzmienia.
Reimio całkiem całkiem
http://audiohobby.pl/topic/4/7987/1


Gratuluje dobrze zgranego systemu. W większości pokojów nie było tej synergii.
Z czego wynikała pewna miękkość, barwność dźwięku. Nie było w torze lamp, a brzmiało bardzo analogowo.
http://www.audiostereo.pl/wysokoskuteczne-kolumny-hi-end_105462.html/page__view__findpost__p__2990082

O Zingali cały czas piszą i chwalą,...o innych,  jak nie piszą, to znaczy że nie było, albo nie godne zainteresowania.
http://www.audiostereo.pl/wysokoskuteczne-kolumny-hi-end_105462.html/page__view__findpost__p__2990189

 


 Preamp to Dayens http://www.dayens.rs/eng_ecstasy4_pre.html, a końcówka to Burson http://bursonaudio.com/Burson_Timekeeper.html . W tym pokoju grało naprawdę dobrze, a zasługa w tym i wymienionych już elementów, w tym kolumn Zingali, ale i sporej ilości akcesoriów Entreq (mówię raczej o kablowo-prądowych)
http://www.audiostereo.pl/wysokoskuteczne-kolumny-hi-end_105462.html/page__view__findpost__p__2990259
 


W tym roku widoczny był napływ wystawców kolumn wysokoskutecznych , to cieszy .
Chyba jedynie Zingali udało się odpowiednio zaprezentować kolumny pisze chyba bo mimo powrotu do tego pokoju  nie udało mi się posłuchać własnej muzy natomiast tą co oferował wystawca dawała pełną przyjemność z obcowania a )  z Tubami b ) z muzyką .
http://www.audiostereo.pl/wysokoskuteczne-kolumny-hi-end_105462.html/page__view__findpost__p__2990374




Zingali, to było granie.  W tym roku zresztą można było usłyszeć wiele dobrych Tubowych głośników
to cieszy .

http://www.audiostereo.pl/audio-show-09-10112013_106241.html/page__view__findpost__p__2988861

 


zastanawia niedopasowanie  skali pokazu/prezentacji do pokoju.zrobiono krzywdę Loganom,Utopiom.JBL-om.
nikt nie prężył muskułów w pokojach Zingali/Entreq czy JAG-stąd naturalny,dobry sposób grania,bardzo miła prezentacja Wilson Audio Sophia/Audio Research. Bardzo fajna prezentacja Reimyo-niestety muzyka dla mnie niestrawna.
http://www.audiostereo.pl/audio-show-09-10112013_106241.html/page__view__findpost__p__2987754



Moje najogólniejsze wrażenia z ostatnich 2 dni, to było "audiofilsko". Z naciskiem na technicznoć/detaliczność. W większości pokojów za mało wypełnienia/masy. Szczególnie te wszystkie wąskie słupki i monitorki. Scena zbyt odległa, mało namacalna.

Systemy, które zapamiętałem pozytywnie:

>> Zingali + Dayens - Bardzo subtelny dźwięk, świetne wypełnienie z zachowaniem separacji, detalu i sceny. Lekko ocieplony i zaokrąglony dzwięk. Okazuje się, że góra z dużego drivera kompresyjnego może brzmieć dobrze.
>> Lampizator - system niezrównany pod względem dynamiki i midbasowego strzału. Była barwa, wypełnienie, detal, emocje. Jedyna rzecz, która mi kompletnie nie pasuje to karykaturalnie powiększone źródła na scenie. Usta wokalistki miały z pół metra szerokości.
>> Stare Tannoy'e - pierwszy raz miałem okazję posłuchać, zaskakująco przyjemne granie


A teraz systemy, po których spodziewałem sie więcej:

>>Rockport, McIntosh - detal imponujący, energetyczna góra, ale niestety zabrakło mi masy i wypełnienia, a co za tym idzie kontaktu z wykonawcą, emocji. Co przeszkadzało najbardziej to rezonans w pomieszczeniu, mimo że miałem dobre miejsce. Może w pierwszym rzędzie było lepiej.
>>Tad - cały czas uważam, że to bardzo dobre granie. W zeszłym roku było epiej. Jak dla mnie ciut zbyt mało emocjonalne
>>Bodnar, Sonido - w zeszłych latach znacznie lepiej. Jak widać w tubie grają ciekawiej. W tegorocznym BR (lub MLTL) to już nie to samo.

>>Dynaudio - zbyt misiowato
>>Avantgarde - bardziej techniczny i mniej bezpośredni dźwięk niż w poprzednich latach, ale nadal bardzo dobry.
>>Ktema - barwny i przyjemny, pastelowy dźwięk, ale potwornie zmulone pod względem dynamiki. Gorzej niż
>>Boeanicke - uciekłem niestety od razu ze względu na silny rezonans na wyższym basie. Może na innym repertuarze albo w innym miejscu na widowni było lepiej.
>>Wstęgi - najogólniej, systemy na wstęgach mi się nie podobały. Totalny brak naturalności. Może być jako supertweeter.
>>Ancient - może fajne na biurko, ale na pewno nie do grania w salonie

http://audiohobby.pl/topic/4/7987/2


"arek67
To był nienaturalny dźwięk. (Audio Tekne - przyp. lancaster) Duże podbarwienia, wypchnięta średnica. Trąbka w głowie a nie w przestrzeni. Tak nie gra muzyka. Nie da rady zagrać np. symfoniki.
Z tub dobrze zagrały tylko Zingali. Równo i pełnym zakresem. Reszta to podbarwione oszustwo. Ale rozumiem, że są amatorzy takiego typu dźwięku. To nie jest poprawny a tym bardziej najlepszy dźwięk.

http://audiohobby.pl/topic/4/7987/9


Zingali Twenty 1.12 - bo naturalnie
Jadis - bo przyjemnie
ML + JBL- bo nie klinicznie a z wykopem i kulturalnie
Nie podzielam takiego zachwytu tym co było w Bristolu ale stare nagrania i płyty są fajniejsze niż "nowoczesne".

 


http://www.audiostereo.pl/audio-show-09-10112013_106241.html/page__view__findpost__p__2987704

W każdym razie to co zrobiło na mnie wrażenie w sobieskim to (kolejność bez znaczenia):
- AudioTekne
- Reimyo
- TAD
- ATC (nowe scm11 + elektronika ATC)
- całkiem fajnie grały Magnepany z Pliniusem - dużo lepiej niż ML
- Zingali

Małe koszmarki/porażki/rozczarowania:
- Sonus Faber Aida - spodziewałem się fajerwerków a było nudno i bez życia :(
- Koszmar nr 1 to Focale i Expo - załamka totalna - ktoś kto żyje z audio powinien wiedzieć, że ten konfig nie ma szans :(
- Audio Physic Avantera - kolejna zepsuta prezentacja - buczący bas i nosowy wokal :(
- Tutaj może kogoś zaskoczę ale ... Amare Musica + Bodnar Audio - przyznaję byłem tam chwilę i nie miałem szczęścia do puszczanego repertuaru ale ten zestaw zupełnie radził sobie np. z Daft Punkiem puszczanym w co drugim pokoju na okrągło (nie żebym nie lubił ;) )
http://www.audiostereo.pl/audio-show-09-10112013_106241.html/page__view__findpost__p__2990566


Mnie się podobało kilka systemów, kolejność omawiania przypadkowa, nie przyznaję żadnych cenzurek:
- Albedo grające z szpulowego Akai GX 747 za genialne wokale;
- Reimyo za muzykalność i wielką kulturę grania;
- kolumny Zingali napędzane z laptopa DAC M2Tech na kablach Entreq - za to że jako jedyni potrafili udowodnić, że można ucywilizować tubę jak i to, że laptop w ogóle może grać muzykę



http://www.audiostereo.pl/audio-show-09-10112013_106241.html/page__view__findpost__p__2993216

Zingali Twenty Evo rzeczywiście grały przepięknie i prawdę powiedziawszy liczę na to, że uda mi się wreszcie gdzieś posłuchać client evo
No ale jak Roger miał je w dystrybucji i nawet grały na AS to niewielu się na nich poznało, a graja te paczki,że hej!
 

 

 

 

 

AUDIOSHOW 2012

 OPIS KONFIGURACJI ZESTAWU NAGRODZONEGO ZA NAJLEPSZY DŹWIĘK

http://www.audiostereo.pl/bestsound-audioshow-2012-konfiguracja-nagrodzonego-systemu_99547.html

 

GFmod na targach Audio Show 2012

 

Tłumy na stoisku GFmod - Audio Show 2012

 

 GFmod nagroa na AudioShow 2012

 

 

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl